miercuri, 12 martie 2008

Etimologia numelui "Bucuresti" la americani

Tradition connects the founding of Bucharest with the name of Bucur who was either a prince, an outlaw, a fisherman or a shepherd according to different legends. The name of Bucur (from "bucurie" meaning "joy") is of Thracian-Geto-Dacian origin.

(desigur ca nu l-am facut eu, de aici )

97 de comentarii:

Anonim spunea...

linagii lui felix ! ? ce ziceti ?

Anonim spunea...

domnule mircea badea,va rog mult sa nu mai folositi sintagma "este Dumnezeu pe Pamant" chiar daca eu stiu ca o folositi intr-un mod figurativ,pentru ca fara aceasa sintagma pentru mine emisiunile dumneavoastra sunt perfecte.sper sa tine-ti cont de aceasta rugaminte.

alin spunea...

sal mircea.....ai vazut pe youtube ce bataie ia dat Tolea lu zmarandescu si zmarandescu cu baietii lui l-au lovit dupa meci

alin spunea...

ce mai face Nelu? Nu i-ai mai multumit de mult.BRAILA :))))))) ......... Iesi afara BLAGA !!!!!!!!!!!
Esti tare frate
ALIN BRAILA mrs

Shatyr Tempesta spunea...

de la Shatyr: Salut, tocmai am lucrat un scurt-metraj pe care as vrea sa-l vizualizezi si sa-l intelegi. Daca esti de acord cu mesajul exprimat in film, ajuta-ma sa-l promovez ca toata lumea sa inteleaga ca nu trebuie facut nimic ! Si nu, nu e ironic, chiar nu trebuie facut NIMIC !
http://uk.youtube.com/watch?v=MRfyyTn_l8Y
Fie ca il trimiti la toata lista sau ca il pui pe blog, ma poti ajuta, pe mine, Consumatorul. Iti multumesc.

Anonim spunea...

Salut. Mircea esti tare frate,tine-o tot asa esti cel mai bun.Te salut Mihai

corina21 spunea...

esti tare!!!

Anonim spunea...

Salut si respectul cuvenit unui dezinvolt ;)
Stiu ca te streseaza timpul petrcut in Romania dar , cand te refugiezi si nu il mai ocupi, citeste aici. Este 5% dar eu zic ca te face sa visezi ..dc. nu at . nu mai ai scapare sau iti plac siliconatele !

http://www.remuslsuciu.blogspot.com/

Ana spunea...

Mirciulica draga.. sunt cea mai inofocata fana a ta.. am terminat Stiinte Politice in vara.. si sunt si eu analista.. doar ca pe mine nu ma ajuta cu nimic.. imi place cum gandesti, acasa vad pana la pauza prima jumatate a emisiunii pana la pauza, la serviciu a doua parte.. iti multumesc anticipat, si m-as bucura enorm sa nu renunti la emisiune.. ca s-ar duce pe rapa si ultimele mele urme de a mai trai in tara asta.. Si nu m-ar mai amuza nimic din ce se intampla..

Gabi Tamas spunea...

hehe...ma uitam la sinteza si ai pomenit de blog:P am cautat pe google si te-am gasit :)

Ana spunea...

GAabi si eu la fel.. tot de la sinteza zilei am aflat.. traiasca GOOGLE si sinteza zilei.. :))

Madogg spunea...

Domnu Badea, imi pare bine ca ati facut acest blog pentru ca demult vroiam sa va spun parerea mea despre dumneavoastra.

In primul rand am o mare rugaminte. Unde nu va pricepeti va rog sa nu ne impartasiti comentariile d-voastra. Spre exemplu, ieri(29.11) am vrut sa urmaresc gala aceea K1 pe care va laudati dvs ca ati comentat-o. Cu ce va deranjeaza ca prezentatorii din SUA fac show? Cel de aseara (biluta nervoasa, sau nu mai stiu cum l-ati poreclit) chiar are talent si primeste bani seriosi pentru ceea ce face. E mult mai placut sa auzi pe cineva anuntand un meci precum respectivul decat cum cred ca va imaginati dvs. In plus, m-a mai deranjat si reactia la intrarile unor luptatori care dansau pe rap. De aia e spectacol ca sa vezi de toate.

In al doilea rand, ma dezgusta cand cineva vorbeste ca dvs despre femei. In jurul dvs probabil sunt foarte multe pitipoance de bani gata pe care le detestati(ex. Simona Sensual), dar sfatul meu e sa nu uitati ca exista si femei normale, intelegatoare cu care se poate realiza un cuplu normal.

Si am si o intrebare daca nu va deranjez. De ce sunteti singur in emisiune? Va e frica sa nu va acopere cineva? Sau dvs socializati mai bine cu oamenii pe care noi nu ii vedem(ex. cameramani)

Anonim spunea...

go Bender

Anonim spunea...

Draga Mircea,
am intrat pe blogul tau, asa, ca sa se oftice toti bloggerii din blogosfera si toti ciumpalacii care nu inteleg nimic din emisiunea ta, din atitudinea normala, naturala si razvratita care te defineste si sa ma numar si eu astfel printre vizitatorii acestui blog pe care ma voi stradui sa il vizitez zilnic.
Fara sa intru in fraze de tip stereotip, as vrea sa iti spun ca sunt si eu satula la cei 30 ani abia impliniti de tot ce inseamna tara numita Romania, orasul Bucuresti, sunt scarbita de nesimtire, de nepasare, de dorinta nestavilita a unora de a se imbogati doar de dragul de a se imbogati facand din bani scopul lor in viata, nu un mijloc. Lucrez la o corporatie multinationala, castig peste medie (cred), am credite la banca si familie si dupa standardele generale ar trebui sa fiu 'multumita' cu viata pe care o duc. Da, personal sunt fericita pt ca sunt implinita pe plan personal si profesional, dar cu toate astea simt ca ma sufoc in mizeria care ma inconjoara. As vrea sa nu mai vad praf, mizerie, saracie la tot pasul, oameni care vorbesc de unii singuri pe strada. Regasesc impreuna cu sotul meu cate un gand/idee in fiecare emisiune a ta, de aceea te vom urmari mereu, atat timp cat vei fi 'pe sticla'.
Numai de bine si iti doresc sa treci peste toate dificultatile intamplarilor neplacute din trecut. Ana Maria

kinez spunea...

Ave stimabile MIRCEA!!! Sint incantat ca ai reusit sa gasesti o modalitate de a interactziona cu cei care au toata consideratzia pentru munca ce o desfasori in principal cu emisiunea "In gura presei"
Ma bucura foarte mult atitudinea extrem de pragmatica si modul in care pui problemele elmentare legate de bunul simtz, care din pacate a devenit o notiune abstracta pentru politicienii nostri si pentru o parte din societatea noastra.

Cu toata consideratia DANIEL

Anonim spunea...

salutare. 99% din emisiunile tale le vad, te astept, vorba aia, ca painea calda. De cele mai multe ori am impresia ca te stiu de o viata. Vreau sa te rog sa nu termini niciodata emisinea, sau daca o termini te rog sa incepi alta. Esti ceea ce are nevoie oricine. Un om care stie, spune si explica adevarul si o lume care este cum este DIN VINA NOASTRA, a celor care mergem la vot :d

o zi buna si te astept inapoi

Anonim spunea...

hai ca azi incepi lucrul. apropo, mai posteaza si tu ca putrezeste blogul ;))

Anonim spunea...

esti cel mai tare ,urmaresc emisiunea ta in fiecare seara,tine tot asa si nu renunta de la emisiune .apropo asera ai pomenit de blogul tau si astazi am dat search si l am gasit .Anastasia

Anonim spunea...

tare...o sa am de povestit muulte intamplari cum a fost aia de la mall..
de genu: un chelner se supara ca a primit 4 lei bacshish la o consumatie de 246 ron...cica...doar atat? va rog sa va luati restul , chiar insist...i-am lasat 10 lei, din mila ca stiga in gura mare: doar atat? v-am suparat cu ceva? (sau eu cred ca a vrut sa zica ...de ce mi se intampla tocmai mie?) si asta unde? tocmai downtown la caru' cu BR...nu mai mergem...rom,ania...prea ne ocupa tot timpul...

tot un fan, din bucuresti, colt cu balta alba...( de ce io zice asa nu stiu...)

Anonim spunea...

sal, MIRECEA!!!
este greu sa incep aceste randuri nestind dc vor ajunge unde trebuie...... dar .. referitor la o emisiune precendenat ,,, am ceva de mentionat ...... mi-a placut enorm comentaruil! cati baieti de baieti au fost in paris ????????.. dar care nu au vazut nimic!!... fufele... si care este ele,:),, nu mai zic... ! insa ce pot spune. este ca ce am vazut eu in paris este " demential"... si anume!!! toti merg unde vor .. eu am vrut sa merg sa vad pe cei ce au facut istorie!!!! si aici amintesc doar cateva nume.." BALZAC...MODIGLIANI. EDITH PIAF. PROUST.. ENESCU... Etc". asi vrea sa vb despre asta in emisunea viit... asta dc vrei...!! ne cunostem si personal!! da este ceva timp de atunci... imi place tot ce vb ... diferenta de clasa este net superioara .! asa ca asi vrea sa stiu dc acesti " deontologi si oamnei cu funictii stiu cate ceva despre acesti oamni care au fcaut istorie",,, nu tampeniii ca ei..!!!!
ps .. pe curand...!

Anonim spunea...

sal mircea ... te rog sa ii intrebi pe acesti deontologi si baieti de baieti cu functi.... dc stiu cine afost .!!! cei mai deseama dintre cei care ua facut istorie nu tampenii ca ei !!... modgliniani.... edith piaf.. balzac . enescu.!!!!!1 cei care se odihnesc in cimitirul din paris.. unde ei nu au reusit sa vada nici macar louvrul.. sau ceva de calitate .
te rog sa citez acest lucru in emisiunea ta !... sa vada si ei ca cei normali merg la istorie nu la tampenii ca ei........ cu respect ... eduart ..
ps , esti unmare om de cand te stiu eu !!!!si este ceva timp...

Unknown spunea...

Salut,traiesc in germania si aici s-au facut excursii in america pt a participa la investirea lui obama.

Unknown spunea...

Salut,traiesc in germania si aici s-au facut excursii in america pt a participa la investirea lui obama.

Anonim spunea...

salut mircea .sant un mare fan de al tau cand treci prin salsburg austria da mi un mes sa vii la o cafea la noi stam in austria de 19 ani si am fi foarte bucurosi sa ne vizitezi vasilefloaca@yahoo.com

Anonim spunea...

Domnule mircea,chiar daca sunt mult mai in varsta ,te admir pentru ca ai un creier bun si mai trec cu vederea unele iesiri sau vorbe pe care le mai ,,scapi''(asa as vrea sa cred!).Urmaresc ,,In gura presei ''cu mare interes si placere mai ales pentru faptul ca manifesti multa seriozitate in selectia subiectelor de presa si nu te lasi, dus de val ,abordand doar subiectele-bomba,senzationale.Asta arata ca ai un caracter deosebit.As vrea ,daca e posibil ,sa pui in discutie problema reabilitarii blocurilor,despre care a inceput sa se faca vorbire in ultima vreme in mass media.
Sunt foarte nedumerita si ingrijorata pentru aceasta ,desi suntem proprietari ,suntem obligati sa facem ceea ce ni se impune.
.Alta dictatura!Ca-vezi Doamne!-se face economie la factura de incalzire.Se pare ca nu e de loc asa.Intr-o emisiune ,pe Realitatea TV,unde era invitat domnul ministru V.Blaga,vorbind despre reabilitarea blocurilor,au sunat clujeni care au blocurile reabilitate termic si au zis ca nu s-au micsorat facturile ,ci chiar sunt mai mari!!????????
Mi se apre ca e o gogoritza a guvernantilor nostri ,ca pe spinarea noastra ,a contribuabililor ,sa asigure locuri de munca (chiar D-l Basescu a zis asa ceva)si ,totodata sa rezolve si aspectul inestetic al blocurilor ,ca apoi sa se laude cu ce au realizat ei.Nu e nimic rau in asta ,dar ,fiind criza ,eu ca un om sarac ,cu o pensie de fost cadru didactic ,ma multumesc sa am macar ce manca si sa-mi pot plati facturile .Dar daca voi mai avea de platit si 20%din costul acestei reabilitari ,ma ia groaza de pe acum.Eu am cate trei randuri de ferestre si sunt multumita ,cat de cat ,cu caldura din casa si plata la asociatie.De ce sa ma oblige sa-mi puna ei termopane?Nu au firmele respective vanzarae????????!!!!!!!!Eu as crede ca e suficient sa zugraveasca blocurile si numai cine vrea -si -si permite- sa ceara termopane si alte chestii.Daca ar fi numai zugraveaala nu s-ar ridica pretul la 2-300 de euro ,dupa cum zicea d-l Blaga.Ca 50% suporta statul ,30%suporta primaria si 20%proprietarul.Dar statul si primaria ,de fapt ,nu tot din banii nostri ,ai contribuabililor ,suporta ,,saracii'',aceste cheltuieli?Deci ei ne fac bine cu forta ,s-ar zice.Asa cum au facut si altii .Eu nu vreau decat sa zugraveasca ;in rest nu ma intereseaza .Traiesc bine si fara termopane .Si nici nu stiu daca as putea suporta atata deranj .Poate veti gasi prilejul sa abordati si aceasta problema.As fi foarte multumita sa aud si parerea unui om destept ca Mircea Badea.Sanatate sI o viata frumoasa.

Anonim spunea...

salut Mircea,
te urmaresc tocmai din Brazilia pe internet si as vrea sa iti spun ca imi place foarte mult emisiunea ta,si te apreciez pentru ca ai curajul de a spune lucrurilor pe nume dar,deasemenea, ma ajuti uneori si p mine sa vad adevarata fata a lucrurilor .
Felicitari si tot respectul

Ivan spunea...

Buna seara dle Mircea Badea,

Trebuie sa va felicit pentru emisiunile minunate pe care le sustineti ! Reusiti in fiecare seara sa ma faceti sa pufnesc in ras si e o adevarata placere pentru mine sa va urmaresc. Am 17 ani si iubesc felul in care va expuneti parerea cu privinta la evenimentele de zi cu zi din aceasta tara. Cu siguranta, daca ar privi emisiunile voastre mai multi si s`ar forta putin sa inteleaga problematicile pe care le puneti in discutie, acei "bine-voitori" care conduc tara n`ar mai prinde in viitor un loc confortabil in fruntea tarii...

Tot respectul pentru dumneavoastra, si "faceti`i praf" cum ati facut`o pana acum !

Anonim spunea...

sa vanda tara si sa stam cu totii in chirie.nathi meyir

Anonim spunea...

SALUT MIRCEA,inacceptabil ca om politic,s-au presedinte al romaniei sa accept-i ca cineva strain sasi depuna candidatura la presedentia ROMANIEI. Pentru ca noi romanii care suntem oriunde prin lume buni s-au rai nu avem drepturi nici sa lucram legal sa putem plati taxe si impozite,(dapai)sa mai candidam la presedentia tarii unde ne aflam.Alex de pretutindeni.

doru.dascalu spunea...

Domnule Mircea poate luati atitudine la faptul ca toata mass media vorbeste de alegeri prezidentiale.Eu stiu ca a alege, inseamna ca cineva, o fiinta vie alege ceva, ori din ceea ce se intampla in Romania, stau si ma intreb CINE?!?!? ii va alege pe astia care dau din gura! Nu am vazut nicaieri vreun semn, ca vreun roman sa astepte votarea precum Pastele sau Craciunul!Veniti ma politicienilor cu picioarele pe pamant, aflati intai daca vine cineva sa va aleaga, in afara de cei inregimentati in vreo organizatie de partid, sau cei carora le platiti votul.Intinati idealurile capitalismului desteptilor, folosind metode comuniste de conducere a unui stat!Hotarati-va odata, ori mariti ciolanul ori micsorati haita, ca asa nehotarati cum sunteti, va bateti in continuare intre voi, dar pe spatele nostru mai "hahalerelor" vorba lui conu' Jiji.

Anonim spunea...

Mai OMULE..cu ce sa incep?! atat de banalele "Felicitari pt tot ce faci", folosite atat de excesiv incat si-au pierdut din valoare?..si cand dai de un om care le merita din plin iti dai seama ca nu ai cum sa-l feliciti! Te admir.."eu si toti ai mei" pt doza de normalitate pe care o aduci zilnic..Nu pt ca ar fi viata asta "politica" sau "sociala"(deja mi-e greata numa' cat am tastat cuvintele acestea) ceva normal, ci pt ca tu ne amintesti zilnic ca suntem normali atat timp cat ii uram sincer pe hoti, atat timp cat ne revoltam la nedreptati..Doamne! cati neuroni consumati, cand mai auzeam de faptele vreunui dobitoc!! ca sa-mi dau seama ca mor de nervi ca prostu' degeaba!! N-o sa-i schimbam pe agarici, putem sa-i ignoram pana sa tavalesc pe jos "ca rama"(..vorba cuiva cand zicea de Becali ;p )ca sa fie iar in centrul atentiei!!Sa ne vedem de drumul nostru, in modul cel mai corect cu putinta..si sa calcam cat mai multe jeguri pe cap de fiecare data cand ne ies in cale!!..De fapt intrasem pe blog numai ca sa te felicit pt..atitudinea ta!!Succes cu carul iti doresc !!

Anonim spunea...

Te invidiez pentru faptul k poti si vrei sa-i ridiculizezi pe parvenitii astia care ne conduc!
Bafta in continuare.

Doru Dascălu spunea...

Cei care postează comentarii pe net, ar trebui să ţină cont şi de faptul, că metodele capitaliste, de a menţine sistemul, adică pe ei, la putere prin orice mijloace, sunt mult mai sofisticate decât cele comuniste.Una din metode este cea a folosirii oricăror mijloace pentru refulările revoluţionare a nemulţumiţilor.Trebui să recunoaşteţi că una e să ai în faţa unei instituţii de a lor, o mie de revoltaţi şi alta este să ai o sută de mii de postări acuzatoare, zilnice pe net.Aşa că părerea mea este să nu vă mai plângeţi pe bloguri sau forumuri, că multe din ele sunt controlate de serviciile capitaliste nou înfiinţate după 1989, servicii mult mai periculoase decât cele comuniste.Şi nu uitaţi că tonul la acuzaţii la adresa puterii, îl dau tot oamenii din servicii, ca să prindă ciumpalacii curaj, şi să-şi poată şi ei sublima printr-o înjurătură pe net, nemulţumirile la adresa guvernanţilor.Nu luaţi nimic de bun, atunci când postările sunt puse sub nume de mirc sau messenger, gen, "monkey90, nastratin,alupigus, sad1213, anonim" etc.Părerea mea este că dacă ai ceva de spus sincer, chiar şi o înjurătură,o spui şi ţi-o asumi, că doar nu eşti un labagiu care se ascunde în spatele nick-urilor.Argumentele logice care m-au făcut să postez cele de mai sus, sunt relitatea istorică, care ne arată că nici un sistem social nu a fost creat prin conspirativitate şi spionită,doar comunismul a fost creat aşa, deci să înţeleg că germenii unui nou comunism în România se află pe net?!?!?! Asta vă spune un luptător-rănit în decembrie 1989. http://dorudascalu.weblog.ro/

Unknown spunea...

urmaresc cu placere...toate comentariile dumneavoastra !..acum va voi deranja cu o singura ( din gura....)...parere ..( poate doar personala ..??!)..in acest moment.. se bate multa moneda..pe magistrati si problemele lor ..existentiale !!..o parere de ..muritor de rand ..am impresia ca ..la a ..doua !? a treia ?!..infatisare..s-ar putea da oricare verdict ! .. si astfel..nu ar mai fi atatea..procese si s-ar lamuri multe ..!!? din neajunsurile...magistratilor ! si...( cred ?!!) ca si a celor.....nejudecati !!!!?? cu stima si respect !! adrian , cluj

Anonim spunea...

Domnu Mircea- apelez la Dumneavoastra sa incercati un comentariu in cadrul emisiunii ,,In Gura Presei''referitor la confruntarea Antonescu-Basescu pe care incerc sa-l reproduc, in esenta si care nu a fost scos in evidenta prin profunzimea lui :
-Crin Antonescu(CA): Domnule Presedinte, de cand v-astept sa va pun o intrebare!
-Traian Basescu(TB)- Cred c-o sa ma intrebati ce-am facut in ultimii 5(cinci) ani.
-CA- Nu Domnule Presedinte-- asta STIU...Intrebarea este......DE CE-ATI FACUT-O ???!!!...
exy-craiova

Anonim spunea...

Domnu Mircea- apelez la Dumneavoastra sa incercati un comentariu in cadrul emisiunii ,,In Gura Presei''referitor la confruntarea Antonescu-Basescu pe care incerc sa-l reproduc, in esenta si care nu a fost scos in evidenta prin profunzimea lui :
-Crin Antonescu(CA): Domnule Presedinte, de cand v-astept sa va pun o intrebare!
-Traian Basescu(TB)- Cred c-o sa ma intrebati ce-am facut in ultimii 5(cinci) ani.
-CA- Nu Domnule Presedinte-- asta STIU...Intrebarea este......DE CE-ATI FACUT-O ???!!!...
exy-craiova

Anonim spunea...

salut Mircea, sunt un roman stabilit in Italia si iti urmaresc on line toate emisiunile "in gura presei". din pacate emisiunea din 24 si cea din 25 luna aceasta nu reusesc s-o vad pentru ca, in momentul in care clickez, imi da "video not found"!sper sa nu fie "manutza" celor care au devenit un monolit cu fotoliile lor!cu mult respect si multa admiratzie pentru ceea ce faci ptr tzara!

Anonim spunea...

mei baiatul asta zelenski sau cu s-o scrie nu este ala care ne-a facut o natiune de tigani si care a scos limba romana in afara legii in ukraina?

Anonim spunea...

comentati asta va rog

Anonim spunea...

intrbarea e ..... ce vrea de la tigani?????

Anonim spunea...

de ce drcacu murim noi de foame di pricin ukrainei cand noi nu mai producem decat bioxid de carbon cand putem dar nu se vrea

Anonim spunea...

si ce armament le dam 😁

Anonim spunea...

poate bricege daca tot suntem tigani

Anonim spunea...

de ce nu se sustine productia in tara asta sa nu murim de foame???

Anonim spunea...

si despre razboiul lor este intre rusi punct si ukrainienii sunt rusi vorbesc aceeas limba daca sa purtat si cu rusii la fel ca si cu noi de ne miram

Anonim spunea...

Anonim spunea...

si daca nu ne gandim la razboi de ce dracu facem arme??????

Anonim spunea...

e nasoala nu are sani😀

Anonim spunea...

si nenea Iohanis zice ca din cauza lui Putin traim noi rau darrr atunci cand o vandut statul la privat si ma refer la energie si bietii oameni saraci au primit facturi de multi bani aiurea nu era nici un razboi asta inseamna ca o loato inaintea vremurilor si rusia o ramas in urma 😂

Anonim spunea...

ps traiasca regina

Anonim spunea...

toate or fost bune si ma refer la suflet golanilor

Anonim spunea...

la noi la romani este feudalism mascat cu democratie deci nimeini dim privat nu primeste ziua libera de autorecenzare sib 20/100 nasol nu controlati nimic si nici nu vreti

Anonim spunea...

nu ai curaj sa vb de asta

Anonim spunea...

nu am curaj ..... a mai vb cineva de asta?

Anonim spunea...

tu nu aii
cursj

Anonim spunea...

te bagi in discutie!)

Anonim spunea...

booss mi- trait viata

Anonim spunea...

ce sa fac sa fie bine ca nu vreti vvreti nai bani

Anonim spunea...

numai bani zic

Anonim spunea...

toti sunteti pe bani nu mai exis tot a onoarea celor trei mschetari

Anonim spunea...

ciuca zice ca da armament darr sunt curios ce😁🤣

Anonim spunea...

tara asta este distrusa prin politica de pana acum tre sa rezistam asa cum am rezistat

Anonim spunea...

doar cu tine

Anonim spunea...

nu vreau VIP

Anonim spunea...

poate la o bere

Anonim spunea...

nu imi este frica ptr mine

Anonim spunea...

Anonim spunea...

Esti cine zici ?

Anonim spunea...

cumva o sa murim toti darrr ,,,,nu-i tot una leu sa mori ,,,,,Ori caine inlantuit😉!

Anonim spunea...

Cosbuc

Anonim spunea...

Cosbuc

Anonim spunea...

😉 no vechea garda

Anonim spunea...

sunt 100%roman

Anonim spunea...

traiasca regina macar astia au facut ceva

Anonim spunea...

astia de acum doamne ferste de 30 de ani

Anonim spunea...

noapte buna

Anonim spunea...

mei oare chiar vrem un rszboi?

Anonim spunea...

ai nostri vor cred

Anonim spunea...

oricum suntem distrusi atentie distrusi prin taierile padurilor si nepunerea lor la loc si iata furtuni grindina frig vant

Anonim spunea...

oricum o sa fie rau ptr noi astia care mai suntem pe aici cativa cre au avut profit din jaf cred ei ca nu vor fi afectati dar vor fi siiii primiii

Anonim spunea...

nasol e ca ca sufera oamenii nevinovati la pachet ptr ca sunt mai multi astia

Anonim spunea...

eu de ex nu mai pierd darrr copii nostrii???

Anonim spunea...

vb cu mine ca nu sunt pe tine darr imi place cum pui problema

Anonim spunea...

ideea ecca noi saracii o sa pierdem mai nimic poate viata care evgrea ca din aceasta cauza se arunca de pe acoperisuri lumea darr ei cu beizadele 😅 nasol

Anonim spunea...

sunt nervos acum ptr ca stiu ca se poate alrfel darr baniii o rupt societatea

Anonim spunea...

habar nu am darrr cred din ce in ce mai mult ca daca in 1989maria sa regele MIHAI ERA CU NOI ERAM SI NOI O TARA DIFERITA DE CONGO

Anonim spunea...

traiasca regina

Anonim spunea...

si chiar sunt ce sunt

Anonim spunea...

bv ptr emisiune

Anonim spunea...

😁

Anonim spunea...

zici doar cu mine????

Anonim spunea...

nasol

Anonim spunea...

nu pot singur

Anonim spunea...

poate si cu tine?

Anonim spunea...

eu fac cercuri in lac darrr ca sa faci valuri tre mai mult

Anonim spunea...

ma uit acum la furtuni deci taiati baieti in continuare ca sigurr o sa ajunga si pe plajele voastre

Anonim spunea...

la mine mai nimic la voi mult 😉